ΠΡΟΦΙΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Διάρκεια2 χρόνια (Πλήρης Φοίτηση)
Δίδακτρα
€5700 ανά έτος
ΓλώσσαΕλληνική
ΠανεπιστημιούποληΛεμεσός
Γενικός σκοπός του Προγράμματος Σπουδών Βρεφονηπιακή Εκπαίδευση (2 χρόνια φοίτηση) είναι να παρέχει στους φοιτητές/τριες τις απαιτούμενες γνώσεις και εμπειρίες για να γίνουν αποτελεσματικοί βρεφονηπιοκόμοι για βρέφη και νήπια ηλικίας από 0 μέχρι 4 χρονών. Επιπλέον, το πρόγραμμα καθιστά ικανούς τους φοιτητές/τριες να γνωρίζουν τα αναπτυξιακά στάδια των βρεφών και των νηπίων, ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάζουν κατάλληλα μαθήματα, δραστηριότητες και παιχνίδια, προσαρμόζοντας τα στην ηλικία των παιδιών. Οι φοιτητές/τριες θα είναι, συνεπώς, αποτελεσματικοί στον σχεδιασμό του προγράμματος μαθημάτων βασισμένοι στη φυσική και νοητική ανάπτυξη των παιδιών ηλικίας 0 εώς 4.
Το Πρόγραμμα είναι αξιολογημένο και πιστοποιημένο από τον Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης.
Το Πρόγραμμα Σπουδών Βρεφονηπιακή Εκπαίδευση (2 έτη φοίτηση) παρέχει στους φοιτητές/τριες ευκαιρίες:
1. Να κατανοούν την οργάνωση και την αποτελεσματική λειτουργία μιας βρεφονηπιακής μονάδας.
2. Να εφαρμόζουν τις θεωρητικές τους γνώσεις για τη φροντίδα και εκπαίδευση βρεφών και νηπίων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς.
3. Να αναπτύσσουν δεξιότητες στα σχεδία μαθήματος και στη διδασκαλία σε βρεφονηπιακούς σταθμούς, χρησιμοποιώντας μια σειρά από μοντέλα διδασκαλίας, μεταγνώση και διαφοροποίηση της διδασκαλίας, δημιουργώντας παράλληλα ένα περιβάλλον που προάγει την μάθηση ανταποκρινόμενοι κατάλληλα στις διαφορετικές ανάγκες των παιδιών.
4. Να εφαρμόζουν τις γνώσεις των βιοφυσικών, νοητικών, γνωστικών και ψυχοκοινωνικών χαρακτηριστικών των παιδιών για να διευκολύνουν την ολιστική ανάπτυξή τους σε όλους τους φυσικούς, γνωστικούς, γλωσσικούς, κοινωνικούς και συναισθηματικούς τομείς.
5. Να εφαρμόζουν παιδαγωγικές, ψυχολογικές και κοινωνικές αρχές κατά την αλληλεπίδραση με παιδιά προσχολικής ηλικίας.
6. Να αναπτύξουν δεξιότητες στις εκφραστικές τέχνες (τέχνη, μουσική, φυσική αγωγή, δράμα, λογοτεχνία) για χρήση με παιδιά προσχολικής ηλικίας.
7. Να εξετάζουν και να αναλύουν κριτικά ερευνητικές εργασίες σχετικά με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες και να εφαρμόζουν τα ευρήματα όταν χρειάζεται.
8. Να διαθέτουν δεξιότητες προφορικής, γραπτής και τεχνολογικής επικοινωνίας για αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία.
9. Να χειρίζονται με επιτυχία προβλήματα ρουτίνας και μη στο ίδρυμα προσχολικής αγωγής.
10. Να δημιουργούν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα υγείας εφαρμόζοντας τις γνώσεις που αποκτούν από την ανάλυση των διαφόρων μοντέλων και θεωριών υγείας.
11. Να αξιοποιούν το παιχνίδι ως παιδαγωγικό εργαλείο στο μάθημα.
12. Να εφαρμόζουν βασικές μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες σε καθημερινές δραστηριότητες για βρέφη και νήπια.
13. Να υιοθετούν διαφορετικές προσεγγίσεις για την ευαισθητοποίηση των μικρών παιδιών σε θέματα περιβάλλοντος.
Ο/Η κάτοχος του Διπλώματος Βρεφονηπιακής Εκπαίδευσης μπορεί:
• Να εργασθεί σε βρεφονηπιακούς σταθμούς (ιδιωτικούς και δημόσιους), οι οποίοι ελέγχονται από το Γραφείο Ευημερίας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων. (100% απορρόφηση στην αγορά εργασίας).
• Να ιδρύσει δικό του/της βρεφονηπιακό σταθμό με άδεια του Γραφείου Ευημερίας.
• Να συνεχίσει τις σπουδές του/της στο Πανεπιστήμιο Frederick για απόκτηση πτυχίου νηπιαγωγού.
Για την απόκτηση του διπλώματος Βρεφονηπιακής Εκπαίδευσης απαιτείται η συμπλήρωση 120 Ευρωπαϊκών Πιστωτικών Μονάδων (ECTS), οι οποίες κατανέμονται ως ακολούθως:
Υποχρεωτικά Μαθήματα 110 ECTS
Επιλεγόμενα Μαθήματα 10 ECTS
Κατηγορία Μαθημάτων
ECTS
Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 110 ECTS, από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS | Ώρες / Εβδ. |
---|---|---|---|---|
1 | NEL111 | ΒΡΕΦΟΚΟΜΙΑ Ι | 5 | 2+1 |
2 | NEL112 | ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ | 5 | 3 |
3 | NEL113 | ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ | 5 | 3 |
4 | NEL114 | ΑΓΓΛΙΚΑ | 3 | 2 |
5 | NEL115 | ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ | 3 | 1+1 |
6 | NEL116 | ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 6 | 3 |
7 | NEL117 | ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ | 3 | 2 |
8 | NEL121 | ΒΡΕΦΟΚΟΜΙΑ ΙI | 5 | 3 |
9 | NEL122 | ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | 5 | 3 |
10 | NEL123 | ΤΕΧΝΗ | 5 | 1+2 |
11 | NEL124 | ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ | 4 | 1+1 |
12 | NEL125 | ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ | 5 | 3 |
13 | NEL126 | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ | 6 | 3 |
14 | NEL211 | ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΚΙΝΗΣΗ – ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ | 5 | 2+1 |
15 | NEL212 | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | 6 | 3 |
16 | NEL213 | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | 6 | 3 |
17 | NEL214 | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΄ΑΣΚΗΣΗ Ι | 8 | 0 |
18 | NEL221 | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | 4 | 3 |
19 | NEL222 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΧΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ | 5 | 3 |
20 | NEL223 | ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ | 3 | 2 |
21 | NEL224 | ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | 5 | 3 |
22 | NEL225 | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΄ΑΣΚΗΣΗ II | 8 | 3 |
Total
120
Εξάμηνα
ECTS
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | NEL111 | ΒΡΕΦΟΚΟΜΙΑ Ι | 5 |
2 | NEL112 | ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ | 5 |
3 | NEL113 | ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ | 5 |
4 | NEL114 | ΑΓΓΛΙΚΑ | 3 |
5 | NEL115 | ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ | 3 |
6 | NEL116 | ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 6 |
7 | NEL117 | ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ | 3 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | NEL121 | ΒΡΕΦΟΚΟΜΙΑ ΙI | 5 |
2 | NEL122 | ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | 5 |
3 | NEL123 | ΤΕΧΝΗ | 5 |
4 | NEL124 | ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ | 4 |
5 | NEL125 | ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ | 5 |
6 | NEL126 | ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | NEL211 | ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΚΙΝΗΣΗ – ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ | 5 |
2 | NEL212 | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | 6 |
3 | NEL213 | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | 6 |
4 | NEL214 | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΄ΑΣΚΗΣΗ Ι | 8 |
5 | ΜάΘημα Επιλογής | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
No. | Κωδικός | Όνομα | ECTS |
---|---|---|---|
1 | NEL221 | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | 4 |
2 | NEL222 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΧΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ | 5 |
3 | NEL223 | ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ | 3 |
4 | NEL224 | ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | 5 |
5 | NEL225 | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΄ΑΣΚΗΣΗ II | 8 |
6 | ΜάΘημα Επιλογής | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 30 |
